Prada Luna Rossa Carbon woda toaletowa 100 ml tester dla mężczyzn Ocena produktu:

od 184,04 PLN

oszczędzasz do 2%

  • Producent: Prada
  • Kategoria: Testery zapachów dla mężczyzn
  • Pojemność: 100 ml
Początki znanego dziś na całym świecie domu mody Prada były związane z Mediolanem. Tam właśnie swój śladowy sklepik z wyrobami skórzanymi w 1913 otworzyli dwaj bracia: Mario i Martino Prada, którzy dość ekspresowo zdecydowali się na wybór nazwy dla swego przedsiębiorstwa odtąd znanego jako Fratelli Prada. W asortymencie znalazły się rękawiczki, torby i walizki, które do dziś stanowią ważną część asortymentu. Gdy w 1919 bracia Prada dostąpili zaskakującego zaszczytu i zostali wybrani jako dostawcy dworu królewskiego oznaczało to rozwój przedsiębiorstwa i wzrost jego prestiżu. Temu wyróżnieniu Prada zawdzięcza także prawo do wykorzystywania symbolu królewskich węzłów domu Savoye. Prawdziwie ekscytująca okazała się być jednak epoka Prady, gdy przedsiębiorstwo w trzecim pokoleniu przejęła w swe ręce Muccia Prada w 1978 roku. Wylansowane przez nią połyskujące czarne torebki nie tylko rozsławiły markę Prada, lecz też zmieniły jej oblicze. Produkty o raczej klasycznym charakterze stopniowo ustąpiły miejsca wyszukanym szykownym kreacjom, jak czarny plecak z nylonu Pocone, dzięki którym Prada została przyjęta w poczet firm o randze światowej. Dziś Prada to nie tylko torebki z najwyższych półek, lecz też subtelne buty, ubrania i cała gama akcesoriów włącznie z nie mniej pożądanymi okularami tej marki. Zainteresowani znajdą także w sklepach Prady komórki i smartphony. Stosunkowo niedawno do programu artykułów dołączyły także perfumy. W 2004 pojawiły się na rynku pachnidła o nazwie identycznej z domem mody. W 2006 roku pojawił się także ich męski odpowiednik „Prada Man". Ostatnimi nowościami na rynku okazała się być linia perfum damskich „Infusion", która doczekała się wielu wariantów: obok „Infusion d'Iris" odszukamy także „Infusion de Fleur d'Oranger", „Infusion de Tubereuse", „Infusionde Vetiver" oraz dla mężczyzn: „Infusion d'Homme".Warto także wspomnieć o lubianych kreacjach „Amber" i linii „Candy". Ta ostatnia kreacja z 2011 roku nadzwyczajnie oddaje charakter wielu artykułów tej producenta: jest wyszukanym zapachem w ekskluzywnym, ekstrawaganckim opakowaniu. Wylansowała je Daniela Andrier, komponując ten aromat na bazie zdecydowanych aromatów piżma, styraksu, wanilii i karmelu. Adekwatnie do tego orientalnego zapachu wybrano flakon: cylinder o smukłych proporcjach i niebanalnym rozwiązaniu kolorystycznym. W trakcie gdy dno flakonu jest zabarwione na czerwono, jego wnętrze wypełnia ciepła żółć perfum. Całości dopełnia opaska w ostrym różowym odcieniu w górnej części flakonu i złote dodatki: dekoracyjny napis i dozownik w zarysie płaskiego kapelusza. Reklamowy spot z Lea Seydoux uzmysławia jednoznacznie, iż te pachnidła są przeznaczone wyłącznie dla pań samoświadomych, które wiedzą, czego chcą i które bez zastanowienia po to sięgają.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Testery zapachów dla mężczyzn