• Producent: Shimano
  • Kategoria: Piasty kół

Piasta tylna FH-M756

Piasta Shimano FH-M756 jest wyjątkowo jednostajną, potężną i solidną konstrukcją. Dzięki nad wyraz wyokiej klasy skośnym łożyskom kulkowo - stożkowym zabezpieczonych uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi. Poradzi sobie w każdym terenie jak i warunkach atmosferycznych. Technologie te ograniczają dodatkowo do minimum wizyty w serwisie. Dla zmniejszenia wagi kołnierze piaty pozostały nawiercone, a dla poprawienia trwałości korpus został wykonany z anodowanego aluminium i pozostał dostosowany do montażu tarcz hamulcowych w standardzie 6 śrub. Piasta na dodatek współpracuje z hamulcami typu V-Brake. Bębenek jest on kompatybilny z kasetami 8, 9 i 10-cio rzędowymi. Piasta zaopatrzona jest w lekki i konkretny zacisk, który umożliwia szybki montaż / demontaż koła bez użycia narzędzi. Wybierają ją na ogół rowerzyści uprawiający kolarstwo górskie w każdej odmianie, a jej uniwersalność pozwala na montaż w rowerach rodzaju crossowego czy turystycznego.

Najważniejsze właściwości artykułu:

Producent: Shimano

Grupa osprzętu: Deore XT

Model: FH-M756

dostosowana do kaset: 8,9 i 10-cio rzędowych

Łożyska: skośne kulkowo - stożkowe

Korpus: aluminium anodowane

Zacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowa

Uszczelnienia: labiryntowo - kontaktowe

Szerokość montażowa: 135 mm

standard mocowania tarczy: 6 śrub
liczba otworów na szprychy: 36
Srednica osi: 10 mm
Srednia waga towaru: 407 g + zacisk 65 g
Kolor: czarny matowy

wykorzystane technologie Shimano:

ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE

(Cup & Con bearing)

Łożyska kulkowo - stożkowe cechują się więszą wytrzymałością niżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki efektywniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego efektem są rewelacyjnie płynne obroty i dłuższa żywotność.

LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE

(Labyrinth & Contact Sealing)

Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się we wnętrzu piasty chronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, zmniejszając potrzebę konserwacji, jak rownież gwarantując dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania przez dłuższy czas, nawet w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.

standard MOCOWANIA TARCZY NA 6 ŚRUB

(6 bolts standard)

Montaż tarczy hamulcowej w standardzie na 6 śrub jest szczególnie modnym rozwiązaniem. Zamontujemy na taką piastę praktycznie każdą tarczę dowolnego producenta.W tym systemie otwory na śruby mocujące tarczę są rozstawione na średnicy 44 mm w odstępie od siebie co 21 mm. Tarcza przeważnie jest montowana za pomocą śrub na klucz torx T25, które powinny być zabezpieczone klejem do gwintów.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Piasty kół