• Producent: Shimano
  • Kategoria: Piasty kół

Piasta tylna FH-M756

Piasta Shimano FH-M756 jest bardzo jednostajną, konkretną i konkretną konstrukcją. Dzięki nad wyraz wyokiej klasy skośnym łożyskom kulkowo - stożkowym zabezpieczonych uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi. Poradzi sobie w każdym terenie jak i warunkach atmosferycznych. Technologie te ograniczają na dodatek do minimum wizyty w serwisie. Dla zmniejszenia wagi kołnierze piaty zostały nawiercone, a dla poprawienia trwałości korpus został wytworzony z anodowanego aluminium, a także pozostał dostosowany do montażu tarcz hamulcowych w standardzie 6 śrub. Piasta również współpracuje z hamulcami typu V-Brake. Bębenek jest on kompatybilny z kasetami 8, 9 i 10-cio rzędowymi. Piasta zaopatrzona jest w lekki i potężny zacisk, który zezwala na prędki montaż / demontaż koła bez użycia narzędzi. Wybierają ją przeważnie rowerzyści uprawiający kolarstwo górskie w każdej odmianie, a jej uniwersalność umożliwia montaż w rowerach rodzaju crossowego czy turystycznego.

Najważniejsze właściwości towaru:

Producent: Shimano

Grupa osprzętu: Deore XT

Model: FH-M756

przystosowana do kaset: 8,9 i 10-cio rzędowych

Łożyska: skośne kulkowo - stożkowe

Korpus: aluminium anodowane

Zacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowa

Uszczelnienia: labiryntowo - kontaktowe

Szerokość montażowa: 135 mm

standard mocowania tarczy: 6 śrub
liczba otworów na szprychy: 32
Srednica osi: 10 mm
Srednia waga towaru: 407 g + zacisk 65 g
Kolor: czarny matowy

wykorzystane technologie Shimano:

ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE

(Cup & Con bearing)

Łożyska kulkowo - stożkowe charakteryzują się więszą wytrzymałością niżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki skuteczniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego efektem są wspaniale płynne obroty i dłuższa żywotność.

LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE

(Labyrinth & Contact Sealing)

Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się we wnętrzu piasty chronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, zmniejszając potrzebę konserwacji, jak rownież gwarantując dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania poprzez dłuższy czas, nawet w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.

standard MOCOWANIA TARCZY NA 6 ŚRUB

(6 bolts standard)

Montaż tarczy hamulcowej w standardzie na 6 śrub jest szczególnie popularnym rozwiązaniem. Zamontujemy na taką piastę praktycznie każdą tarczę dowolnego producenta.W tym systemie otwory na śruby mocujące tarczę są rozstawione na średnicy 44 mm w odstępie od siebie co 21 mm. Tarcza z zasady jest montowana przy pomocy śrub na klucz torx T25, które powinny być zabezpieczone klejem do gwintów.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Piasty kół