• Producent: Shimano
  • Kategoria: Piasty kół

Piasta tylna z grupy FH-M6000

Piasta Shimano FH-M6000 jest bardzo popularną i wszechstronną konstrukcją.

Wybierana jest nie tylko do wielu najróżniejszych typów rowerów lecz także i stylów jazdy od cross country do trailu.

dedykowana jest do współpracy z hamulcami tarczowymi w standardzie mocowania tarczy CenterLock lecz może byćstosowana w rowerach z hamulcami typu V-Brake.

Jej bębenek współpracuje z kasetami 8, 9 i 10-cio rzędowymi.

Dla zmniejszenia wagi i poprawienia trwałości korpus piasty został wytworzony z anodowanego aluminium.

posiada ona też wysokiej klasy łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi,

a dzięki zaimplementowaniu tulei z wewnętrznym smarowaniem łożyska pracują wyjątkowo lekko i płynnie w każdych warunkach.

Piasta zaopatrzona jest w lekki i konkretny zacisk, który pozwala na szybki montaż / demontaż koła bez zastosowania narzędzi.

Najważniejsze atrybuty produktu:

Producent: Shimano

Grupa osprzętu: Deore

Model: FH-M6000

dopasowana do kaset: 8,9 i 10-cio rzędowych

Łożyska: wysokiej klasy kulkowo - stożkowe

Uszczelnienia: labiryntowo - kontaktowe

Smarowanie: wewnętrzna tuleja smarująca

Korpus: aluminium anodowane

Zacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowa

Szerokość montażowa: 135 mm

Długość zacisku: 173 mm

kanon mocowania tarczy: CenterLock
liczba otworów na szprychy: 36
Średnica osi: 10 mm
Kolor: czarny
Waga: 366 g + zacisk 66 g

użyte technologie Shimano:

ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE

(Cup & Con bearing)

Łożyska kulkowo - stożkowe znamionują się więszą wytrzymałością aniżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki wydajniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego wynikiem są nadzwyczajnie płynne obroty i dłuższa żywotność.

TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM

(Internal Grease Sleeve)

Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring i tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru oraz przedłużyć żywotność.

LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE

(Labyrinth & Contact Sealing)

Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się w środku piasty chronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, zmniejszając potrzebę konserwacji, jak rownież zapewniając dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania przez dłuższy czas, choćby w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.

SYSTEM MOCOWANIA TARCZY CENTER LOCK

(Center Lock)

System mocowania tarczy CENTER LOCK ułatwia montaż tarczy przy użyciu wypustkowego mocowania oraz pierścienia blokującego. System mocowania z pierścieniem blokującym redukuje czas pracy przy rowerze poprzez skrócenie czasu poświęconego na montaż i demontaż. W dodatku, bezpieczne mocowanie przez wypusty zwiększa precyzję i sztywność równocześnie polepszając produktywność hamowania.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Piasty kół