• Producent: Shimano
  • Kategoria: Piasty kół

Piasta przednia HB-M756

Piasta Shimano HB-M756 jest prawie najwyższym modelem ustępującym wyłącznie królewskiemu XTR. Deore XT ma wszystkie technologie co grupa wyższa ustępuje mu wyłącznie pod względem wagi. Postawiono tutaj na trwałość i odporność tych części. Piastę wyekwipowano w tuleję z wewnętrznym smarowaniem, a także wyjątkowo wysokiej klasy łożyska kulkowo - stożkowe zabezpieczone dwurzędowymi uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi. Dzięki czemu poradzi sobie w każdym terenie jak i warunkach atmosferycznych. Technologie te ograniczają także do minimum wizyty w serwisie. Dla zmniejszenia wagi i poprawienia trwałości korpus pozostał tworzony z anodowanego aluminium oraz został przypasowany do konstrukcji tarcz hamulcowych w systemie 6 śrub. Piasta w dodatku współpracuje z rowerami mającymi hamulce rodzaju V-Brake. Wyekwipowana jest w lekki i solidny zacisk, który pozwala na szybki montaż / demontaż koła bez użycia narzędzi. Wybierają ją zwykle rowerzyści uprawiający kolarstwo górskie w każdej odmianie, a jej uniwersalność zezwala na montaż w rowerach rodzaju crossowego czy turystycznego.

Najważniejsze cechy produktu:

Producent: Shimano

Grupa osprzętu: DEORE XT

Model: HB-M756

Łożyska: skośne kulkowo - stożkowe

Smarowanie: wewnętrzna tuleja smarująca

Korpus: aluminium anodowane

Zacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowa

Uszczelnienia: dwurzędowe labiryntowo - kontaktowe

Szerokość montażowa: 100 mm

kanon mocowania tarczy: 6 śrub
liczba otworów na szprychy: 36
Średnica osi: 9 mm
Średnia waga towaru: 239 g + zacisk 60 g
Kolor: czarny matowy

zastosowane technologie Shimano:

ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE

(Cup & Con bearing)

Łożyska kulkowo - stożkowe znamionują się większą wytrzymałością niżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki wydajniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego wynikiem są wyśmienicie płynne obroty i dłuższa żywotność.

TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM

(Internal Grease Sleeve)

Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring i tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru oraz przedłużyć żywotność.

LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE

(Labyrinth & Contact Sealing)

Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się w środku piasty chronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, obniżając potrzebę konserwacji, jak na dodatek zapewniając dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania poprzez dłuższy czas, nawet w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.

standard MOCOWANIA TARCZY NA 6 ŚRUB

(6 bolts kanon)

Montaż tarczy hamulcowej w standardzie na 6 śrub jest szczególnie lubianym rozwiązaniem. Zamontujemy na taką piastę praktycznie każdą tarczę dowolnego producenta.W tym systemie otwory na śruby mocujące tarczę są rozstawione na średnicy 44 mm w odstępie od siebie co 21 mm. Tarcza na ogół jest montowana za pomocą śrub na klucz torx T25, które powinny być zabezpieczone klejem do gwintów.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Piasty kół