• Producent: Shimano
  • Kategoria: Piasty kół

Piasta przednia HB-M756

Piasta Shimano HB-M756 jest prawie najwyższym modelem ustępującym tylko królewskiemu XTR. Deore XT posiada wszystkie technologie co grupa wyższa ustępuje mu tylko pod względem wagi. Postawiono tutaj na wytrzymałość i trwałość tych elementów. Piastę zaopatrzono w tuleję z wewnętrznym smarowaniem oraz nad wyraz wysokiej klasy łożyska kulkowo - stożkowe zabezpieczone dwurzędowymi uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi. Dzięki czemu poradzi sobie w każdym terenie jak i warunkach atmosferycznych. Technologie te ograniczają ponadto do minimum wizyty w serwisie. Dla zmniejszenia wagi i poprawienia trwałości korpus pozostał stworzony z anodowanego aluminium i został przystosowany do montażu tarcz hamulcowych w systemie 6 śrub. Piasta także współpracuje z rowerami posiadającymi hamulce typu V-Brake. Zaopatrzona jest w lekki i solidny zacisk, który zezwala na szybki montaż / demontaż koła bez zastosowania narzędzi. Wybierają ją z reguły rowerzyści uprawiający kolarstwo górskie w każdej odmianie, a jej uniwersalność umożliwia montaż w rowerach rodzaju crossowego czy turystycznego.

Najważniejsze atrybuty towaru:

Producent: Shimano

Grupa osprzętu: DEORE XT

Model: HB-M756

Łożyska: skośne kulkowo - stożkowe

Smarowanie: wewnętrzna tuleja smarująca

Korpus: aluminium anodowane

Zacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowa

Uszczelnienia: dwurzędowe labiryntowo - kontaktowe

Szerokość montażowa: 100 mm

standard mocowania tarczy: 6 śrub
ilość otworów na szprychy: 32
Średnica osi: 9 mm
Średnia waga produktu: 239 g + zacisk 60 g
Kolor: czarny matowy

użyte technologie Shimano:

ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE

(Cup & Con bearing)

Łożyska kulkowo - stożkowe cechują się większą wytrzymałością aniżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki efektywniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego skutkiem są wspaniale płynne obroty i dłuższa żywotność.

TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM

(Internal Grease Sleeve)

Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring oraz tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru, a także przedłużyć żywotność.

LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE

(Labyrinth & Contact Sealing)

Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się wewnątrz piasty chronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, zniżając potrzebę konserwacji, jak też zapewniając dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania przez dłuższy czas, choćby w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.

kanon MOCOWANIA TARCZY NA 6 ŚRUB

(6 bolts kanon)

Montaż tarczy hamulcowej w standardzie na 6 śrub jest bardzo lubianym rozwiązaniem. Zamontujemy na taką piastę praktycznie każdą tarczę dowolnego producenta.W tym systemie otwory na śruby mocujące tarczę są rozstawione na średnicy 44 mm w odstępie od siebie co 21 mm. Tarcza w głównej mierze jest montowana za pomocą śrub na klucz torx T25, które powinny być zabezpieczone klejem do gwintów.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Piasty kół