Shimano Piasta przednia deore hb-m525 6 śrub 32h czarna

chwilowy brak towaru

  • Producent: Shimano
  • Kategoria: Piasty kół

Piasta przednia HB-M525

Piasta Shimano HB-M525 jest wyjątkowo popularną i wszechstronną konstrukcją. Wybierana jest nie tylko do wielu przeróżnych typów rowerów ale także i stylów jazdy od cross country do trailu. Przeznaczona jest do współpracy z hamulcami tarczowymi w standardzie mocowania tarczy na 6 śrub. Piasta też współpracuje z rowerami posiadającymi hamulce rodzaju V-Brake. Dla zmniejszenia wagi i poprawienia trwałości korpus piasty pozostał wykonany z anodowanego aluminium. Ma ona ponadto wysokiej klasy łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowe, a dzięki zastosowaniu tuleji z wewnętrznym smarowaniem łożyska pracują bardzo lekko i płynnie w każdych warunkach. Piasta zaopatrzona jest w lekki i potężny zacisk, który pozwala na prędki montaż / demontaż koła bez użycia narzędzi.

Najważniejsze atrybuty towaru:

Producent: Shimano

Grupa osprzętu: Deore

Model: HB-M525

Łożyska: wysokiej klasy kulkowo - stożkowe

Uszczelnienia: labiryntowo - kontaktowe

Smarowanie: tuleja wewnętrzna

Korpus: aluminiumanodowane

Zacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowa

Szerokość montażowa: 100 mm

standard mocowania tarczy: 6 śrub
liczba otworów na szprychy: 32
Srednica osi: 9 mm
Kolor: czarny matowy

użyte technologie Shimano:

ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE

(Cup & Con bearing)

Łożyska kulkowo - stożkowe charakteryzują się więszą wytrzymałością niż zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki produktywniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego rezultatem są znakomicie płynne obroty i dłuższa żywotność.

TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM

(Internal Grease Sleeve)

Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring i tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru i przedłużyć żywotność.

LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE

(Labyrinth & Contact Sealing)

Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się w środku piasty bronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, obniżając potrzebę konserwacji, jak rownież zapewniając dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania przez dłuższy czas, choćby w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.

kanon MOCOWANIA TARCZY NA 6 ŚRUB

(6 bolts kanon)

Montaż tarczy hamulcowej w standardzie na 6 śrub jest szczególnie popularnym rozwiązaniem. Zamontujemy na taką piastę praktycznie każdą tarczę dowolnego producenta.W tym systemie otwory na śruby mocujące tarczę są rozstawione na średnicy 44 mm w odstępie od siebie co 21 mm. Tarcza z reguły jest montowana przy pomocy śrub na klucz torx T25, które powinny być zabezpieczone klejem do gwintów.

Produkty najpopularniejsze w kategorii Piasty kół